Sök  

EDI för leverantörer

Vi löser den elektroniska affärskommunikationen mellan er och era kunder.
Fler och fler kundföretag, myndigheter och kommuner kräver att deras leverantörer kommunicerar elektroniskt. För kunden är detta numera ett måste för att hantera sin order- och fakturaadministration på ett rationellt sätt. Och att er kund får bättre ordning, rutiner och kontroll tjänar ju både ni och kunden på i längden.

Tekniker, standarder och begrepp inom elektronisk kommunikation är det gott om. Det kan kännas nästan oöverstigligt för en 'oinvigd' att sätta sig in i alla dessa termer. Vi på Viaduct har insett detta. Vi erbjuder därför företag helhetsansvar för detta. Ni behöver inte längre fundera över dessa saker. I stället fokuserar ni på er verksamhet och fortsätter att använda ord som order, beställning, leveransplan, leveransbesked, föravisering och faktura.

Detta får ni till fasta och låga priser. Med Viaduct och Edionet™ Supplier kommer ni snabbt igång med elektronisk kommunikation med er kund, oavsett vem kunden är och vilka krav han ställer. Det enda som krävs är en bra dator, internetuppkoppling och en skrivare!